2013年12月2日星期一

彩繪藝術家:扼殺基層娛樂場地

彩繪藝術家:扼殺基層娛樂場地

「What are we fighting for?I'm fighting for Art!」90後藝術家張卓宏(Andrew,圖)在旺角行人專用區擺檔近兩年,為途人畫上印度彩繪Henna。區議會通過「殺街」,最快明年初實施,為維護街頭藝術家的尊嚴、自由,他決定堅守、揚言會抗爭到最後一刻:「如果畫畫都俾人拉去坐監,都幾驕傲」。


印度的新娘子出嫁時會在身上畫滿Henna,代表祝福。Andrew自中學時期已接觸Henna,18歲時更遠赴印度深造,他今年雖然只有21歲,但曾到日本、台灣等地的街頭擺檔展示藝術。他在旺角街頭擺檔,盼更多人認識非本土文化藝。

「我願意為藝術犧」
西洋菜南街化身為藝術場地,Andrew直言:「我唔知係咪一定好好睇,無可否認有時唔好睇,至少每個人都有膽出嚟表演。」他又稱,行人專用區已經成為基層市民的免費娛樂場地,「好多基層住劏房,得80呎空間,點會願意留喺屋企,佢哋冇多餘錢睇戲,去museum要畀錢,去art center可能要着靚啲先入得,但喺呢度可以欣賞藝術、聽吓歌,跳吓舞,開心咁過一日,𠵱家殺街,佢哋一至五冇嘢做」。


這兩年內,Andrew曾遭小販管理隊警告、甚至檢控,但都不成功,「香港係一個國際大都會,點解唔可以容納一條街道畀藝術家生存?」


Andrew覺得在香港從事藝術工作,會被人當作為小販、乞丐,「Artist喺外國受人尊重,藝術家會有牌照,可以喺特定時段擺檔,第時殺街我會抗爭,可能平日照擺檔,想知佢哋用乜條例嚟拉我,我願意為藝術犧牲!」

沒有留言:

發佈留言