2013年11月29日星期五

何韻詩鼓勵銀行同志出櫃

何韻詩鼓勵銀行同志出櫃

由舞台到街頭,再踏入銀行,「何韻詩」三個字不僅代表一位女歌手、出櫃藝人,同時是「同志啦啦隊」。去年公開性取向的何韻詩昨到銀行出席活動,分享出櫃心路歷程,鼓勵有條件出櫃的銀行界朋友,「呢個世界仲係好荒謬,我同你必須要行出嚟」。

「為更公平嘅世界努力」

「我𠵱家唔係做緊一件壞事,唔係打劫銀行,而係為緊一個更公平嘅世界,更開通嘅世界努力」。大愛同盟成員何韻詩昨出席跨國銀行高盛同志「驕傲月」分享活動,鼓勵有條件出櫃的銀行業同志站出來,「唔係為自己爭取,而係為成個community(社會)」。


200名高盛員工和銀行同志友善組織Interbank成員出席活動,支持LGBT社群的員工向何取經,包括如何支持仍未出櫃同志、出櫃對事業的影響,何認為時代一直改變,「以前我都諗財經界未必咁支持,但過去呢一年係eye opening,原來有香港公司會咁公開支持員工做自己」。她指出櫃亦影響事業,但只是暫時性,「唔會話畀你聽一定要咁做(出櫃),畀壓力人哋要咁做,而係我哋大家要向呢個方向行,當你有一個咁好嘅環境去踏出呢一步,我覺得就必須要去做」。


何曾接獲同志老師的來信,「佢喺工作中真係冇法做到自己,甚至乎咗去一個extreme(極端),佢要喺佢同事討論緊一啲異性時參與討論」。她認為越多人站出來,越能展現同志真實一面,「同志呢個label(標籤),只不過係我哋自己好細嘅一部份,我哋除咗係同志之外,都係一個人嚟」。

沒有留言:

發佈留言